وسایل آرایشگاه زنانه
زمان مطالعه: 11 دقیقه

لیست کامل وسایل آرایشگاه زنانه چیست؟

اگر تازه تصمیم به تاسیس یک سالن زیبایی و یا آرایشگاه و یا محلی برای ارائه خدمات مربوط به زیبایی، رنگ آمیزی و اصلاح مو دارید، قطعاً اولین سوالی که برای شما پیش خواهد آمد این است که باید از چه وسایل، محصول و ابزارهایی برای کار خود استفاده کنید؟!

چک لیست لوازم سالن اولین کاری است که باید در هنگام تاسیس یک سالن زیبایی و یا آرایشگاه مردانه و یا زنانه تهیه کنید تا در هنگام تهیه لوازم مربوطه و مورد نیاز کار خود دچار سردرگمی نشوید. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش روز افزون اینترنت و فضای وب مطمعناً اولین جایی که به دنبال پرسش‌های خود و چک لیست مدنظر می‌گردید، اینترنت خواهد بود.

ما در این مقاله سعی داریم که شما را در راه اندازی یک سالن زیبایی و آرایشگاه که در زمینه مو خدمات اراعه می‌دهد، راهنمایی کنیم و یک مجموعه اطلاعات بسیار کاربردی و در عین حال ضروری و پایه برای بازگشایی سالن زیبایی در اختیار شما قرار دهیم.

لوازم مورد نیاز آرایشگاه زنانه

لوازم مورد نیاز آرایشگاه زنانه

ویژگی‌های فضای سالن زیبایی

اگر به یک سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه و یا مردانه مراجعه گرده باشید، در همان ابتدای ورود به محل ویژگی‌هایی نظر شما را به خود جلب می‌کند و ممکن است برای شما جزو اولویت‌هایی باشد که باید یک سالن زیبایی درشأن شما داشته باشد تا به مسعولان آن بتوانید اعتماد کنید که قطعاً زیبایی را برای شما فراهم خواهند کرد. در زیر به یک سری نکات کلی و عمومی که برای راه اندازی هر نوع سالن زیبایی و آرایشگاه با هر نوع خدماتی نیاز است، اشاره می‌کنیم:

میزان فضای محل کار و لابی

حتما در هنگام اجاره و یا خرید محل سالن و آرایشگاه خود به متراژ و مساحت آن متناسب با خدماتی که می‌خواهید به مشتریان خود اراعه دهید توجه خاصی داشته باشید و حتماً به این نکته توجه کنید که با توجه به نوع فعالیت شما به محلی برای انتظار مشتریان و یا لابی نیاز دارید و این محیط باید از محل فعالیت اصلی شما و کارکنانتان جدا باشد و یا قابلیت جدا شدن داشته باشد.

مبلمان و میز کار

همانند تمامی کسب و کارهای دیگر، در زمینه سالن داری و آرایشگری نیز شما به داشتن یکسری مبلمان و میز نیازمند هستید. سعی کنید اندازه صندلی و مبلمان خود را متناسب با فضا و مساحت محل کارتان انتخاب کنید.

کارمندان و پرسنل

بستگی به شما دارد که می‌خواهید سالن و یا آرایشگاه خود را با تکیه بر توان و تجربه و تخصص خود بازگشایی کنید و یا از افراد متخصص و پرسنل برای سالن زیبایی خود استفاده کنید. اگر از افراد دیگری می‌خواهید کمک بگیرید حتماً به این نکته توجه داشته باشید که باید افرادی با صبر و حوصله و روابط عمومی بالا را انتخاب کنید تا در آینده بتوانند براحتی با مشتریان شما ارتباط برقرا کنند.

لیست لوازم مورد نیاز آرایشگاه زنانه چیست؟

لیست لوازم آرایشگاه زنانه؛ با توجه به اینکه ما در این مقاله به راهنمایی شما در زمینه تاسیس سالن زیبایی و آرایشگاهی که در حوزه زیبایی و مراقبت از مو فعالیت خواهد داشت، می‌پردازیم لذا پاسخ به این پرسش را با توجه به این نکته خواهیم داد.

برای اینکه بتوانید برای مشتریان خود که از شما توقع اراعه خدمات باکیفیت بالا و مرغوب در زمینه موهای خود دارند، اعتماد سازی انجام دهید در اولین قدم نیازمند وسایل، محصولات و ابزارهای حرفه‌ای و تخصصی هستید. در زیر سعی داریم به شما تعدادی از این محصولات و لوازم کاربردی در زمینه زیبایی، اصلاح و سلامت مو را معرفی و توضیح مختصری درباره هر قسمت در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی 5 تا بهترین موس مو برای موهای فر
ادامه

لیست کامل وسایل مورد نیاز آرایشگاه زنانه شامل چیست؟

وسایل مورد نیاز آرایشگاه زنانه؛ این لیست شامل دو بخش ابزارها و محصولات می‌شود که در هنگام کار و فعالیت در سالن زیبایی و آرایشگاه قطعاً به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد. در زیر به لیستی از این وسایل و محصولات مورد استفاده اشاره خواهیم کرد.

  • انواع قیچی اصلاح مو
  • سشوار
  • اتومو
  • انواع شانه
  • انواع برس
  • پیشبند اصلاح مو
  • حوله سالنی
  • آینه دستی
  • کله مانکن
  • پایه سشوار
  • بطری اسپری آب مو
  • انواع گیره مو
  • کاسه رنگ مو
  • دستکش یکبار مصرف

لیست ابزارهای سالنی

لیست لوازم برقی آرایشگاه زنانه؛ در این بخش به ابزار‌های برقی و همچنین دیگر ابزارهای کاربردی مورد استفاده در سالن زیبایی می‌پردازیم.

انواع قیچی اصلاح مو

از ابزارهای مهم و کاربردی در زمینه اصلاح موی سر و صورت انواع مختلف قیچی اصلاح مو است. این قیچی‌ها در مدل‌های پیتاژ و اصلاح در بازار موجود می‌باشند و شما می‌توانید متناسب با خدماتی که می‌خواهید به مشتریان خود اراعه دهید، مدل مورد نظر را خریداری نمایید.

ست قیچی کات و پیتاژ نقره ای

ست قیچی کات و پیتاژ نقره ای

سشوار

از لوازم و ابزارهای مهم برقی آرایشی مدل‌های مختلف سشوار ها هستند که با توجه به کاربرد وسیعی که دارند یکی از ابزارهای مهم و ضروری در آرایشگری و سالن‌داری بحساب می‌آیند.

سشوار پروشات

سشوار پروشات

اتومو

اگر بخواهید در مجموعه خود خدمات در زمینه زیبایی، سلامت و مراقبت از مو اراعه دهید، اتومو یکی از ابزارهای مهم بشمار می‌آید چراکه این وسیله کاربردی در حالت دادن به موها نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

اتو مو سرامیکی نیونایس مدل NW-1303

اتو مو سرامیکی نیونایس مدل NW-1303

انواع شانه

شانه وسیله‌ای است که در تمام سالن‌ها و آرایشگاه‌ها خواهید یافت. شانه‌ها انواع مختلفی دارند که با توجه به کاربردشان نام گذاری می‌شوند، به عنوان مثال شانه اصلاح، شانه کراتین، شانه اکستنشن مو و … . شما می‌توانید با توجه به نیاز خود ست شانه‌های سالن خود را تهیه کنید.

شانه مو کار مجموعه 3 عددی

شانه مو کار مجموعه 3 عددی – طوسی

انواع برس

برس‌ها نیز مانند شانه‌ها انواع مختلفی دارند که متناسب با کاربردشان نام گذاری می‌شوند و وجودشان در هر سالن و آرایشگاهی ضروری است. به عنوان مثال می‌توان به برس مو گرد، برس گره باز کن مو، برس اکستنشن مو و … اشاره کرد.

لوازم مورد نیاز آرایشگاه زنانه

لوازم مورد نیاز آرایشگاه زنانه

پیشبند اصلاح مو

با توجه به اهمیت رعایت بهداشت و نظافت محیط و فرد در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها استفاده از پیشبندهای مخصوص امری کاملاً ضروری است. پیشبندها انواع مختلف یکبار مصرف و چندبار مصرف دارند که شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه خود و اهمیتی که برای بهداشت و سلامت مشتریان خود قاعل هستید، پیشبند مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پیش بند اصلاح ارتشی

پیش بند اصلاح ارتشی

حوله سالنی

همیشه در سالن و آرایشگاه باید امکان شستشوی موها وجود داشته باشد حال این امر می‌تواند به منظور رعایت بیشتر بهداشت فردی و یا برای تثبیت موادی که بر روی مو قرار گرفته، باشد. پس از شستشو حتما باید حوله برای خشک کردن مو داشته باشید. شما می‌توانید هم از انواع مختلف حوله‌های یکبار مصرف سالنی و هم از حوله‌های پارچه‌ای استفاده کنید که این موضوع نیز کاملاً سلیقه‌ای می‌باشد.

حوله یکبار مصرف سایز 40x80 سانتی متر

حوله یکبار مصرف سایز 40×80 سانتی متر

آینه دستی

معمولا در سالن‌ها و آرایشگاه‌ها پس از اتمام کار، آرایشگر نیاز دارد که هنر خود را به مشتری نشان دهد. این امر بوسیله آینه‌ها محقق می‌شود، لذا وجود آینه دستی برای نشان دادن قسمت پشت سر فرد، صورت و … وسیله کاملاً کاربردی و ضروری است.

کله مانکن

با توجه به اینکه در بعضی از سالن‌ها و آرایشگاه‌ها امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کارآموزان و حتی پرسنل همان مجموعه وجود دارد لذا وجود کله مانکن در آن مجموعه مهم است.

کله مانکن مو مخصوص شینیون و بافت رنگ یبوند متوسط

پایه سشوار

از تجهیزات و وسایلی که بسیار کاربردی و برای هر مجموعه زیبایی، آرایشگاهی و آموزشی ضروری می‌باشد، انواع پایه سشوار است. این وسیله کاربردی در مدل‌های ایستاده و رومیزی در بازار موجود می‌باشد و با وجود آن دیگر سشوارها و اتوموها و دیگر وسایل برقی آرایشی شما دارای جایگاهی مشخص و منظم هستند.

پایه سشوار ایستاده مدل استوانه ای

پایه سشوار ایستاده مدل استوانه ای

بطری اسپری آب مو

ممکن است به نظر شما وسیله‌ای بسیار ساده و بی اهمیت باشد اما اگر بخواهید در زمینه اصلاح مو و رنگ آمیزی مو فعالیت داشته باشید حتما به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

انواع گیره مو

از گیره موها در هنگام کرایتن مو، رنگ آمیزی مو و حتی در هنگام اصلاح نیز می‌توان استفاده کرد، در نتیجه وسیله و ابزاری بسیار کاربردی است و تهیه آن برای شروع کار لازم است.

کلیپس گیره تقسیم مو سوسماری تونی اند گای

کلیپس تقسیم مو سوسماری تونی اند گای 6 عددی

کاسه رنگ مو

از وسیله‌های مهم، اولیه و ضروری در زمینه رنگ آمیزی مو و اراعه خدمات در این زمینه انواع مختلف کاسه رنگ مو است. این وسیله در مدل‌ها و ابعاد مختلف در بازار موجود می‌باشد که متناسب با تکنیک و راحتی فرد آرایشگر و مشتری انتخاب و خریداری می‌شوند. کاسه رنگ مو دور گردنی یکی از انواع خاص این وسیله می‌باشد.

کاسه رنگ مو سایز بزرگ مشکی

کاسه رنگ مو سایز بزرگ مشکی

دستکش یکبار مصرف

برای رعایت نکات بهداشتی و حداقل آسیب به پوست دست فرد آرایشگر و رنگ کار در تمامی سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها از انواع مختلف دستکش یکبار مصرف استفاده می‌شود. برای نمونه دستکش یکبار مصرف فریزری و لاتکس در رنگ‌های مختلف از مدل‌های پرکاربرد در سالن‌‌ها می‌باشد.

دستکش یکبار مصرف

دستکش یکبار مصرف

لیست وسایل مورد نیاز سالن زیبایی

همانطور که وجود لوازم و ابزار در سالن و آرایشگاه ضروری و مهم است، محصولات مربوط به زمینه فعالیت آن مجموعه نیز امری بسیار مهم و ضروری است. اگر در زمینه رنگ آمیزی، مراقبت و احیاء مو بخواهید فعالیت کنید، داشتن محصولات خاص این زمینه کاری در سالن و آرایشگاه شما ضروری خواهد بود.

  1. انواع رنگ مو
  2. انواع ماسک مو
  3. انواع اسپری دوفاز
  4. پودر دکلره
  5. انواع اکسیدان
  6. انواع شامپو
رنگ مو سرخابی، یک انتخاب جسورانه و جذاب
ادامه

وسایل آرایشگری زنانه

در زیر به چند نمونه از محصولات مورد استفاده در هنگام آرایش زنانه به صورت تخصصی و خلاصه می‌پردازیم تا شما یتوانید به راحتی تشخیص دهید که وسایل آرایشگری زنانه در زمینه رنگ آمیزی مو چه محصولاتی هستند.

انواع رنگ مو

با توجه به خدماتی که می‌خواهید به مشتریان خود در سالن و آرایشگاه خود ارائه دهید به انواع مختلف و طیف‌های متنوعی از رنگ مو نیاز خواهید داشت. با توجه به تکنیک‌های خاصی که برای رنگ آمیزی مو وجود دارد همانند هایلایت، آمبره، سامبره، رنگ و مش و … وجود رنگ مو با برندهای مختلف و طیف رنگی متنوع کاملاً ضروری و اجباری است.

رنگ مو دنی وان

رنگ مو دنی وان

انواع ماسک مو

معمولاً پس از رنگ آمیزی مو و فرآیندهای مراقبتی مو از ماسک موها برای تثبیت و تقویت و احیاء مو استفاده می‌شود لذا وجود این محصولات در سالن زیبایی که فعالیت در زمینه رنگ آمیزی و مراقبت مو داشته باشد کاملاً ضروری و کاربردی است.

لوازم مورد نیاز آرایشگاه زنانه

لوازم مورد نیاز آرایشگاه زنانه

انواع اسپری دوفاز

پس از رنگ آمیزی مو و قبل از سشوار کشیدن موها معمولاً برای تقویت و جلوگیری از آسیب موها از انواع مختلف اسپری دوفاز استفاده می‌شود لذا موجود بودن آن در سالن شما مهم است.

سرم دو فاز مو دنی وان مدل ضد وز حجم 200 میلی لیتر

انواع پودر دکلره

پودرهای دکلره یکی از محصولات لازم برای اجرای رنگ مو است که دارای رنگ‌ها و قدرت‌های روشن کنندگی متفاوتی است که هر برند متناسب با استانداردهای خود به تولید و عرضه آن به بازار می‌پردازند.

پودر دکلره دنی وان مدل بنفش 2 کیلویی

انواع اکسیدان

همانند پودر دکلره انواع اکسیدان نیز جزء جدا نشدنی از رنگ مو است و برای ترکیب و قابل استفاده شدن رنگ موها وجود اکسیدان کاملاً ضروری است که اکسیدان‌ها نیز در قدرت‌های مختلفی در بازار موجود هستند.

اکسیدان چهارکیلویی سه درصد دنی وان

انواع شامپو

پس از رنگ آمیزی مو حتماً باید موها را شستشو دهید تا مواد رنگ به طور کامل بر روی مو تاثیر خود را بگذارند لذا وجود مدل‌های مختلف شامپو مو در سالن و آرایشگاهی که خدمات رنگ مو اراعه می‌دهد، کاملاً ضروری است.

شامپو ضد زردی دنی وان حجم 220 میلی لیتر

عکس وسایل آرایشگاه زنانه به صورت یکجا

پک لوازم آرایش آموزشگاهی (پک رنگ مو)

پک لوازم آرایش آموزشگاهی (پک رنگ مو)

پک لوازم آرایش آموزشگاهی (پک رنگ مو)

پک لوازم آرایش آموزشگاهی (پک رنگ مو)

استفاده از وسایل آرایشگاه زنانه دست دوم

شاید تا به حال به این مورد فکر کرده باشید که برای شروع کار خود در زمینه آرایشی به دنبال استفاده از لوازم دست دوم بروید تا بتوانید کمی در هزینه‌های اولیه خود در هنگام تاسیس سالن و آرایشگاه صرفه‌جویی کنید. باید گفت که این نظر و فکر در کوتاه مدت امری منطقی به نظر می‌رسد اما با توجه به اصطحلاک بالایی که لوازم و ابزار آلات سالنی و آرایشگاهی دارند معمولاً نوع دست دوم آن نمی‌تواند طول عمر و کارایی بالایی برای شما داشته باشد.

با این حال شما می‌توانید براحتی عکس وسایل آرایشگاه زنانه و همچنین عکس وسایل آرایشگری دست دوم را در اینترنت و سایت‌های مختلف جستجو کنید و در صورت صلاح دید از آن‌ها در مجموعه زیبایی خود استفاده کنید.

ما در فروشگاه آرایشی و بهداشتی نازی رخ با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین فروش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی در تهران به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان خرید عمده لوازم آرایشی و محصولات آرایشی اصل، اولین گام‌ ورود به بازار لوازم آرایشی بهداشتی اصفهان را بردارید، برای اطلاع بیشتر و تکمیل فرم مربوط به خرید عمده لوازم آرایشی اصل به صفحه خرید عمده لوازم آرایشی اصل در سایت نازی رخ مراجعه کنید.

ادو پرفیوم چیست و چه تفاوتی با عطر، ادکلن و ادو تویلت دارد؟
ادامه

امیدواریم که حداکثر استفاده ممکن از این مقاله آموزشی در زمینه آرایشی و بهداشتی را برده باشید، در صورت تمایل می‌توانید برای مشاهده محصولات آرایشی نظیر رنگ موی دنی وان و خرید پودر دکلره دنی وان، خرید اکسیدان دنی وان، خرید پایه سشوار ایستاده، پایه سشوار رومیزی، سشوار سالنی، قیچی کات و پیتاژ و دیگر محصولات سالنی و آرایشگاهی از شرایط فروش ویژه فروشگاه آرایشی نازی رخ استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید انواع ادکلن مردانه و ادکلن زنانه و همچنین اسپری بدن زنانه و اسپری بدن مردانه اصل را در سایت نازی رخ مشاهده، مقایسه و به صورت عمده خریداری کنید.

همچنین می‌توانید کاتالوگ رنگ موی دنی وان را با مراجعه به وب سایت نازی رخ مشاهده و به طور مستقیم به صورت فایل PDF دانلود و استفاده نمایید.

فروشگاه آرایشی نازی رخ، نمایندگی محصولات دنی وان و سالنی در مشهد

سخن پایانی

حال با توجه به اطلاعاتی که سعی شد در این مقاله در اختیار شما قرار بگیرد می‌توانید چک لیست مربوط به خود را تهیه و سپس اقدام بخرید آن‌ها نمایید. فروشگاه نازی رخ یکی از عمده فروش وسایل آرایشگاه زنانه با تجربه در ایران بوده و توانایی ارائه کلیه محصولات و ابزار و لوازم آرایشگاهی و سالنی را به صورت فروش عمده لوازم آرایشی، کلی، غیرحضوری و اینترنتی را در کم‌ترین زمان ممکن دارد. همچنین لیست قیمت لوازم آرایشگاه زنانه را می‌توانید براحتی از تیم پشتیبانی این سایت در خواست کنید و از وسایل آرایشگری زنانه دیجی کالا هم ارزانتر و مناسب‌تر خرید خود را انجام دهید.

سوالات متداول

  • لیست قیمت لوازم آرایشگاه زنانه را از کجا می‌توان گرفت؟

شما می‌توانید برای یافتن قیمت تک تک لوازم و محصولاتی که برای سالن زیبایی خود و یا آرایشگاه تازه تاسیس خود نیاز دارید را از طریق وب سایت فروشگاه اینترنتی نازی رخ به صورت غیرحضوری و تنها با تکمیل یک فرم به راحتی به دست آورید.

  • وسایل آرایشگری زنانه دیجی کالا دارای چه قیمتی است؟

برای دانستن قیمت لوازم و وسایل موردنیاز در سالن شما باید ابتدا یک لیست کامل با تمام جزعیات از کالاها و لوازمی که نیاز دارید را تهیه نمایید سپس با جستجوی تک تک این محصولات می‌توانید قیمت وسایل موردنیاز خود را پیدا کنید.

  • لیست لوازم ارایشی برای ارایشگاه زنانه شامل چه مواردی است؟

لوازم آرایشگری زنانه؛ معمولاً وسایلی که در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل پیش بند یکبار مصرف، انواع دسته تیغ و قیچی، صندلی آرایشگری، انواع برس و شانه، آبپاش، انواع سشوار، انواع اتو مو، کلیپس، سنجاق مو، بیگودی، انواع شامپو، انواع اسپری مو دوفاز می‌شود.

  • عمده فروش وسایل آرایشگاه زنانه در اینترنت چه سایتی است؟

برای خرید وسایل سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه به صورت عمده و کلی می‌توانید به وب سایت فروشگاه نازی رخ مراجعه نمایید و از طریق ارتباط با بخش فروش عمده این فروشگاه و یا تکمیل فرم فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل موردنیاز خود را از طریق این فروشگاه به صورت غیر حضوری تهیه و خریداری کنید.

  • وسایل آرایشگاه زنانه دست دوم را از کجا می‌توان خرید؟

متناسب با محل زندگی خود می‌توانید به فروشگاه‌های فروش لوازم دست دوم مراجعه و کالای موردنظر خود را خریداری کنید همچنین از طریق جستجو در بستر اینترنت می‌توانید یکسری وسایل را به صورت غیرحضوری و اینترنتی تهیه کنید.

  • وسایل ارایشگاه زنانه شیپور چه قیمتی دارند؟

لوازم دست دوم معمولاً باتوجه به مدت زمانی که از خرید آن‌ها می‌گذرد و میزان استفاده‌ای که از آن‌ها شده است، قیمت گذاری می‌شوند. باتوجه به این نکته قیمتی مشخص را نمی‌توان برای این وسایل در نظر گرفت چراکه هر فروشنده متناسب با نظر خود قیمتی ب روی کالای خود می‌گذارد.

  • برای آرایشگاه زنانه چه چیزهایی لازم است؟

یکی از سوال‌هایی که بیشتر هنرجویان زیبایی از استادان خود می‌پرسند، همین سوال است و پاسخ به این سوال بستگی به زمینه کاری و خدماتی که برای ارائه در آرایشگاه زنانه خود دارید، بستگی دارد اما به طوری معمول می‌توان به محصولات مراقبت از مو و پوست، ابزارهای آرایشگری، ترولی، صندلی آرایشگری و لوازم برقی آرایشی برای استفاده در آرایشگاه زنانه، اشاره کرد.

  • برای ارایشگاه زنانه چه وسایلی لازم است؟

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه نیازمند یکسری لوازم و ابزار است که متناسب با خدماتی که در این محیط به مشتریان ارائه می‌شود، می‌تواند متغیر باشد. اما به طور کلی ترولی، صندلی آرایشگری، سرشور، آینه، رینگ لایت، ست شانه و برس، ست قیچی، سشوار، اتومو و ماشین اصلاح برقی از جمله لوازم و وسایل جنرال و ضروری برای هر سالن زیبایی هستند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست کامل وسایل آرایشگاه زنانه از صفر تا 100+همراه با عکس

سبد خرید

"مشتریان عزیز" جهت خرید عمده بر روی شماره 09152292052 کلیک کنید.

(ساعت پاسخگویی 8 الی 17)

0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من