معرفی بهترین مرطوب کننده ایرانی
زمان مطالعه: 7 دقیقه

امروزه با توجه به آلودگی‌های هوا و همچنین اشعه‌های مضر خورشید و از طرفی عدم تغذیه مناسب باعث ایجاد عوارض زیادی برای پوست صورت و بدن می‌شود. راهکارها و روش‌های مختلفی برای بازسازی و احیا پوست‌های آسیب دیده وجود دارد و همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی متنوعی نیز در بازار موجود است تا همه افراد جامعه به راحتی بتوانند برای رفع مشکلات پوستی خود از آن‌ها استفاده نمایند. یکی از دسته محصولاتی که برای ترمیم پوست‌های آسیب دیده مورد مصرف اکثر مردم جامعه قرار می‌گیرند، انواع مرطوب کننده‌های موجود در بازار هستند. همانطور که می‌دانید امروزه در بازار برندهای مختلف داخلی و خارجی به توزیع و فروش انواع مختلف مرطوب کننده‌های پوست می‌پردازند.

در این مقاله سعی داریم به شما اطلاعاتی تخصصی و کاربردی در رابطه با انواع کرم مرطوب کننده و همچنین بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی موجود در بازار ارائه دهیم تا پس از مطالعه بتوانید به راحتی کرم مرطوب کننده مناسب با پوست خود را انتخاب نمایید.

کرم مرطوب کننده چیست؟

کرم مرطوب کننده یک کرم امولسیون شیمیایی، پماد و یا حالت مومی است که با استفاده از مواد اولیه خاصی نظیر انواع نرم کننده و مواد مشابه آن کمک بسزایی به هیدراته ماندن پوست و رساندن رطوبت موردنیاز آن می‌پردازد. این ماده بسیار کاربردی در زمینه مراقبت پوست با آبرسانی به لایه‌های سطحی پوست کمک قابل توجهی به احیا سلول‌های پوستی و رشد آن‌ها می‌کند. حفظ رطوبت با استفاده از کرم مرطوب کننده باعث حفظ مواد مغذی، استحکام بیشتر پوست و همچنین حفاظت پوست در برابر محرک‌های محیطی می‌شود. این نوع کرم‌ها به منظور مراقبت روزانه و کمک به بازسازی پوست به صورت عادی بوده و جزو محصولات دارویی بحساب نمی‌آید.

معرفی بهترین مرطوب کننده ایرانی

معرفی بهترین مرطوب کننده ایرانی

فواید استفاده از کرم مرطوب کننده

کرم‌های مرطوب کننده باتوجه به مواد اولیه و ساختاری که دارند دارای خواص فوق العاده‌ای برای پوست می‌باشند که اکثر بانوان و آقایان در همه سنین از مشتریان این محصول هستند. در ادامه به فواید کرم مرطوب کننده برای پوست را به صورت خلاصه و تخصصی بررسی می‌کنیم.

  • کمک به مبارزه با آکنه
  • جلوگیری از خشکی پوست
  • کند کردن علائم پیری پوست
  • تسکین پوست‌های حساس
  • محافظت پوست در برابر آفتاب

معرفی بهترین مرطوب کننده ایرانی

امروزه با توجه به پیشرفت‌های بسیاری که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور عزیزمان ایران ایجاد شده است، برندهای مختلفی در بازار محصولات آرایشی به وجود آمده‌اند که به توزیع و فروش انواع مختلف محصولات مراقبت از پوست می‌پردازند. در ادامه به صورت خلاصه و کاربردی به معرفی چند برند محبوب ایرانی و یک نمونه از محصولات مراقبت از پوست این برندها می‌پردازیم.

تثبیت کننده آرایش یا فیکساتور چیست و چگونه استفاده می شود؟
ادامه

کرم مرطوب کننده کامان

از برندهای قدیمی و بسیار با کیفیت ایرانی که سابقه فعالیت بالایی دارد و تحت لیسانس کشور سوئیس محصولات خود را به بازار عرضه می‌کند. کرم مرطوب کننده دست و صورت کامان یکی از محصولات پرفروش در زمینه مراقبت از پوست می‌باشد که می‌تواند یکی از محصولات روتین روزانه مراقبت از پوست شما را به خود اختصاص دهد. این محصول با کنترل چربی پوست و ماندگاری بالا کمک بسیاری به کنترل و حذف آکنه و جوش‌های مربوطه به پوست می‌کند. این محصول حاوی روغن آرگان بوده و خواص آنتی اکسیدانی بالایی دارد که به کنترل چربی و بازسازی پوست کمک بسیاری می‌کند.

کرم مرطوب کننده ایرانی کامان

کرم مرطوب کننده ایرانی کامان

کرم مرطوب کننده لافارر

یکی از برندهای فعال ایرانی در زمینه تولید انواع کرم مرطوب کننده، برند لافارر است. در سبد محصولات این برند کرم مرطوب کننده آن جزو بهترین مرطوب کننده‌های ایرانی بحساب می‌آید. از ویژگی‌هایی که برای این کرم ذکر می‌شود قابلیت کند کردن روند پیری و جوانسازی پوست، پیشگیری از التهاب و قرمزی، رطوبت رسانی عمیق به پوست و احیای نرمی پوست است. تمامی این ویژگی‌ها به علت وجود عصاره گیاهان آلوئه ورا، مالوا و اوره در این محصول ایرانی باکیفیت است. پیشنهاد می‌شود از کرم مرطوب کننده لافارر بر روی پوست تمیز و در صبح و شب می‌توان از آن استفاده کرد.

کرم مرطوب کننده ایرانی لافارر

کرم مرطوب کننده ایرانی لافارر

کرم مرطوب کننده آدرا

برند آدرا یکی از برندهای ایرانی تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست ایرانی که در بازار محصولات آرایشی بهداشتی در کنار دیگر رقبای ایرانی خود در حال فعالیت است. این برند در سبد کالایی خود کرم کاسه‌ای مرطوب کننده دست و صورت بسیار باکیفیتی دارد که حاوی روغن گلسرخ و ویتامین Eبوده و دارای خواصی نظیر تسکین التهابات پوستی، قرمزی و خارش‌های ناشی از خشکی پوست است. علاوه بر این خواص به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد از چروک شدن پوست نیز جلوگیری می‌کند و می‌تواند یکی از بهترین کرم‌های مرطوب کننده ایرانی موجود در بازار باشد.

کرم مرطوب کننده ایرانی آدرا

کرم مرطوب کننده ایرانی آدرا

کرم مرطوب کننده شون

برند شون یکی دیگر از برندهای ایرانی محبوب در زمینه تولید و فروش انواع محصولات مراقبت از پوست می‌باشد. برند شون دارای کرم مرطوب کننده دست صورت بسیار باکیفیتی است که دارای بافتی سبک بوده و باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود. به دلیل جذب فوق العاده بالایی که دارای باعث ایجاد حس چربی اضافه بر روی پوست نمی‌شود. از جمله خواصی که می‌توان برای کرم دست و صورت شون ذکر کرد، خاصیت التیام بخشی فوق العاده، بهبود قرمزی پوست، تسکین اگزما و خارش پوستی، احیای بافت آسیب دیده پوست، خاصیت ضد التهابی و به تاخیر انداختن پیری پوست بوده که همگی این خواص به علت وجود عصاره گیاه بابونه در ترکیبات موثر این کرم است. در هنگام استفاده از کرم مرطوب کننده شون توجه داشته باشید که پوست دست و صورت کاملاً تمیز باشند تا اثر بخشی این محصول کامل شود.

کرم مرطوب کننده ایرانی شون

کرم مرطوب کننده ایرانی شون

کرم مرطوب کننده دنی وان

برند دنی وان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی و مراقبتی پوست و مو در ایران است که در سبد کالایی خود دارای انواع متنوعی از کرم‌های مرطوب کننده دست و صورت برای انواع مختلف پوست است. کرم‌های مرطوب کننده دنی وان در دو مدل بسته‌بندی کاسه‌ای و پمپی در بازار موجود می‌باشد و باتوجه به تنوعی که دارند نیاز تمامی مشتریان را برطرف می‌کند. کرم‌های مرطوب کننده دنی وان حاوی ویتامین E و B5 بوده که خواص آبرسانی و رطوبت دهندگی به پوست را برای این محصول فراهم می‌کند.

کرم مرطوب کننده ایرانی دنی وان

کرم مرطوب کننده ایرانی دنی وان

کرم مرطوب کننده سینره

برند سینره یکی از برندهای مطرح آرایشی بهداشتی در سطح بازار محصولات آرایشی بوده که در سبد کالایی خود محصولات مراقبت از پوست بسیار باکیفیتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. کرم مرطوب کننده صورت سینره یکی از محصولات مراقبت از پوست مرغوب برند سینره است که در بازار مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کند. این کرم مناسب برای پوست‌های معمولی و خشک بوده و دارای خاصیت مرطوب کنندگی عمیق با دوامی بالا دارد و اگر به صورت مداوم از آن استفاده شود مقاومت بسیار خوبی برای پوست در برابر عوامل مخرب خارجی آن ایجاد می‌کند. بیشتر کاربرد کرم مرطوب کننده صورت سینره در ناحیه پوست صورت و همچنین پوست گردن می‌باشد. این محصول مفید حاوی روغن سبوس برنج و روغن آرگان است که باعث حفظ رطوبت پوست و همچنین احیای بافت‌های آسیب دیده آن می‌شود.

کرم مرطوب کننده ایرانی سینره

کرم مرطوب کننده ایرانی سینره

کرم مرطوب کننده سی گل

از دیگر برندهای ایرانی و قدیمی که در زمینه محصولات کراقبت پوستی فعالیت خوبی دارد و اکثر مردم جامعه آن با نام آن آشنا هستند، برند سی گل است. این برند دارای لوسیون مرطوب کننده پوست صورت و بدن بسیار با کیفیتی بوده که خواصی نظیر ترمیم التهابات پوستی ناشی از آفتاب سوختگی، بر طرف کردن ترک‌های پوستی و نرم کنندگی بالا را دارد. لوسیون سی گل دارای روغن‌های گیاهی مغذی و همچنین روغن شی باتر، روغن نارگیل و روغن بادام می‌باشد که ترکیبات موثر این لوسیون باکیفیت را تشکیل می‌دهند.

کرم مرطوب کننده ایرانی سی گل

کرم مرطوب کننده ایرانی سی گل

بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک و حساس

در بین برندهای ایرانی تولیدکننده کرم‌های مرطوب کننده برندهای لافارر، سی گل و دنی وان دارای مرطوب کننده‌هایی مناسب برای پوست‌های خشک و حساس هستند و شما می‌توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را در بین این سه برند ایرانی مرغوب در بازار جستجو کنید.

کرم مرطوب کننده برای پوست خشک و حساس

کرم مرطوب کننده برای پوست خشک و حساس

بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی برای پوست مختلط

کرم مرطوب کننده برای پوست‌های مختلط را برندهایی نظیر سینره و دنی وان که همگی ایرانی هستند، تولید و به بازار عرضه می‌کنند تا مشتریانی که دارای پوستی مختلط هستند نیز بتوانند از خواص کرم مرطوب کننده بدون نیاز به خرید این محصول از برندهای خارجی بهره‌مند شوند.

آیا ماسک مو در بارداری ضرر دارد؟
ادامه

بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی برای پوست چرب

یکی از مشکلات پوستی رایجی که در بین اکثر مردم جامعه وجود دارد چربی بیش از اندازه پوست است که با توجه به برندهای ایرانی موجود در بازار که کرم‌های مرطوب کننده‌ای مناسب با پوست‌های چرب دارند می‌توان برند کامان و همچنین کرم مرطوب کننده مخصوص پوست چرب دنی وان را نیز پیشنهاد کرد که در حال حاضر جزو بهترین برندهای تولید کننده کرم مرطوب کننده پوست در بازار هستند.

کرم مرطوب کننده ایرانی برای پوست چرب

کرم مرطوب کننده ایرانی برای پوست چرب

ما در فروشگاه آرایشی و بهداشتی نازی رخ با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین فروش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی در تهران به شما پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مشاوره‌های رایگان خرید عمده لوازم آرایشی و محصولات آرایشی اصل، اولین گام‌ ورود به بازار لوازم آرایشی بهداشتی اصفهان را بردارید، برای اطلاع بیشتر و تکمیل فرم مربوط به خرید عمده لوازم آرایشی اصل به صفحه خرید عمده لوازم آرایشی اصل در سایت نازی رخ مراجعه کنید.

امیدواریم که حداکثر استفاده ممکن از این مقاله آموزشی در زمینه آرایشی و بهداشتی را برده باشید، در صورت تمایل می‌توانید برای مشاهده محصولات آرایشی نظیر رنگ موی دنی وان و خرید پودر دکلره دنی وان، خرید اکسیدان دنی وان، خرید پایه سشوار ایستاده، پایه سشوار رومیزی، سشوار سالنی، قیچی کات و پیتاژ و دیگر محصولات سالنی و آرایشگاهی از شرایط فروش ویژه فروشگاه آرایشی نازی رخ استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید انواع ادکلن مردانه و ادکلن زنانه و همچنین اسپری بدن زنانه و اسپری بدن مردانه اصل را در سایت نازی رخ مشاهده، مقایسه و به صورت عمده خریداری کنید.

رنگ موی دنی وان ساخت کدام کشور است؟
ادامه

همچنین می‌توانید کاتالوگ رنگ موی دنی وان را با مراجعه به وب سایت نازی رخ مشاهده و به طور مستقیم به صورت فایل PDF دانلود و استفاده نمایید.

فروشگاه آرایشی نازی رخ، نمایندگی محصولات دنی وان و سالنی در مشهد

کرم مرطوب کننده آبی دنی وان مدل نرمال

کرم مرطوب کننده آبی دنی وان مدل نرمال

کرم مرطوب کننده تونایت

کرم مرطوب کننده تونایت

کرم مرطوب کننده شیرعسل دنی وان

کرم مرطوب کننده شیرعسل دنی وان

سوالات متداول

  • بهترین مرطوب کننده صورت ایرانی مربوط به چه برندی است؟

یکی از بهترین مرطوب کننده‌های ایرانی موجود در بازار برند دنی وان است که یکی از بهترین کرم‌های مرطوب کننده پوست دست و صورت را در بین تولیدکنندگان ایرانی دارد.

  • بهترین آبرسان پوست فرانسوی چیست؟

کرم مرطوب کننده دنی وان با فرمولاسیون فرانسوی خاص و منحصر به فردی که دارد جزو بهترین آبرسان پوست است که با ترکیبی فرانسوی داشته و از کیفیت بسیار بالای برخوردار است.

  • پرفروش ترین کرم مرطوب کننده را چه برندی دارد؟

برند دنی وان دارای پرفروش‌ترین کرم مرطوب کننده چه در بازارهای داخلی و خارجی است و در بین کرم‌های مرطوب کننده موجود در بازار جزو پرفروش‌ترین‌ها می‌باشد.

3/5 - (3 امتیاز)

4 دیدگاه در “معرفی بهترین مرطوب کننده ایرانی از صفر تا 100

  1. نیلوفر گفت:

    بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی که دیدم کرم های مروطب کننده کنز هستند. هم کرم کاسه ای 200 گرمی شون به خصوص اونی که عصاره گندم داره. هم کرم های پمپی شون. در حال حاضر کرم آلوئه ورا کنز می زنم و خیلی راضی ام. اصلاً کامان خوب نیست. لافارر هم همون عطرآگین است! نمیگم بد هست اما عطرآگین که ارزون تره رو آدم می خره!!!!

    1. مدیر سایت گفت:

      از اشتراک نظرت ممنونم نیلوفر عزیز

  2. سارا گفت:

    محصولات بیول هم خیلی خوبن هم مراقبت مو هم پوست

    1. مدیر سایت گفت:

      ممنونم از اشتراک نظرت سارا عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معرفی بهترین مرطوب کننده ایرانی از صفر تا 100

سبد خرید

"مشتریان عزیز" جهت خرید عمده بر روی شماره 09152292052 کلیک کنید.

(ساعت پاسخگویی 8 الی 17)

0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من